Subject: FW: Vetravimite statistika
From: "Marju Sammul" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 09:32:58 +0200

From: Mari Amos - SOM <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 16. jaanuar 2025 09:32
To: Marju Sammul <[email-masked]>
Subject: Vetravimite statistika

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Küsin, et kas aasta 2024.vetravimite statistika on ka kusagil kättesaadav?
Veterinaarravimite statistika | Ravimiamet
<https://ravimiamet.ee/statistika-ja-kokkuvotted/statistika/veterinaarravi
mite-statistika>  ma nägin ainult kuni 2023. Peamiselt huvitaks just
värskendus nende andmete osas: „Kõige enam väljastasid hulgimüüjad
veterinaarravimeid otse veterinaararstidele, sh põllumajandusettevõtteid
või loomakliinikuid esindavatele veterinaararstidele – 17,1 miljoni euro
väärtuses, mis on 92% veterinaarravimite turumahust. Müük üld- ja
veterinaarapteekidele moodustas 8% (1,5 miljonit eurot) ja müük teistele
asutustele jäi alla 1%.“.

Tänades,

Mari Amos
nõunik
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee